1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507861 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038817

Sv: Silly Season
Bad_Brett: Många verkar underskatta detta lag. Tror det otroligt genomtänkt lagbygge. Jag tror utan att blinka Caderoth är god för 25 poäng som tredjecenter. Med EJK vet vi vad vi får. Jag tror Karlberg har 40 poäng i sig som topplirare och då har vi fortfarande inte värvat två topplirare.

Väldigt underskattat lag med stor potential. Förstår inte varför man ska vara så jävla negativ som ett par av medlemmarna är.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Kapten Långnäsa: Dessutom ligans bästa målvaktspar. Yoon och Rosén kommer dansa runt på offensiv blå och kanske styra ett PP. Blir magiskt detta!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB