Framnäs: hockeynews kockar ihop detta, på eget bevåg, men jag vill inte ha in honom, vi måste gå vidare.
Inlägg: 3038819
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Janne G:
Jag skulle ta in Kovacs i Leksand just nu alla dagar i veckan, en spelartyp som många lag saknar b.la Leksand.
Många stirrar sig blind på hans divalater men saken är den att han är en fantastisk hockeyspelare och skulle nog bli en personlig favorit i många lag
Jag tror de flesta Modoiter skulle vilja ha honom med utan att erkänna det
Jag skulle ta in Kovacs i Leksand just nu alla dagar i veckan, en spelartyp som många lag saknar b.la Leksand.
Många stirrar sig blind på hans divalater men saken är den att han är en fantastisk hockeyspelare och skulle nog bli en personlig favorit i många lag
Jag tror de flesta Modoiter skulle vilja ha honom med utan att erkänna det
+ 1