Sven Tuta: Tar man backsidan så får vi faktiskt fem plus i betyg som enda lag av Hockeynews. Jag tycker många stirrar sig blinda på forwards, vilket kanske är lätt att göra med tanke på att vi där är på papperet mycket svagare, men det är lätt att glömma att en anledning till att våra forwards presterade så uselt (Kelleher gjorde väl flest poäng och kom 21a i poängligan) berodde väldigt mycket på dålig backsidan och uruselt spelsystem. Två bitar jag tror kommer bli mycket bättre och därmed automatiskt hjälpa forwards oerhört i poänggörandet.
+ 4