Inlägg: 3039091
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Framnäs: Tje Ejk kommer spela BP, det förstår man bara man inte är ute efter att trolla.
Karlberg har potential att spela PP, men eftersom han sällan spelat PP så vore det lustigt att helt plötsligt påstå att han ska vara spets i PP.
Larsson och Carlsson är spets i PP på Ha nivå, Hermansson och mest troligen Sundström kommer vara spets i PP.
Sen väntar vi på 2 centrar för topp 6 och jag gissar att någon av dem kommer vara spets i PP.
Rosén, Wahlberg, Hallin och Yoon är 4 givna alternativ som får räknas som offensivt hot i PP, är Berglund frisk lär han också vara påtänkt.
Sist så behöver man även spelare som gör annat än att vara spets även i PP så med det sagt så kommer inte EJK spela PP men Karlberg lär testas där.
Karlberg har potential att spela PP, men eftersom han sällan spelat PP så vore det lustigt att helt plötsligt påstå att han ska vara spets i PP.
Larsson och Carlsson är spets i PP på Ha nivå, Hermansson och mest troligen Sundström kommer vara spets i PP.
Sen väntar vi på 2 centrar för topp 6 och jag gissar att någon av dem kommer vara spets i PP.
Rosén, Wahlberg, Hallin och Yoon är 4 givna alternativ som får räknas som offensivt hot i PP, är Berglund frisk lär han också vara påtänkt.
Sist så behöver man även spelare som gör annat än att vara spets även i PP så med det sagt så kommer inte EJK spela PP men Karlberg lär testas där.
+ 2
Då får man väl anta att Hinken är nöjd med det här, och således hamnar de spelarna i en lite för stor roll än önskat, i brist på det som vi egentligen skulle ha tagit in enligt planen.