Inlägg: 3039096
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Framnäs:
Var är den stora, buffliga spelaren som stör målvakten?
M0ns Carlsson.
Elias Larsson
Och våran nya 3 ; e center räcker inte det?
Vad betyder det för vårat pp/BP att ha seriens bästa tekare?
www.eliteprospects.com/player/345149/arvid-caderoth
Arvid är en ledartyp, som spelar moget och är en stabil center. Han är också en av seriens främsta tekare. Vi är glada över att vi kunnat knyta upp honom på ett kontrakt över kommande två säsonger.
Var är den stora, buffliga spelaren som stör målvakten?
M0ns Carlsson.
Elias Larsson
Och våran nya 3 ; e center räcker inte det?
Vad betyder det för vårat pp/BP att ha seriens bästa tekare?
www.eliteprospects.com/player/345149/arvid-caderoth
Arvid är en ledartyp, som spelar moget och är en stabil center. Han är också en av seriens främsta tekare. Vi är glada över att vi kunnat knyta upp honom på ett kontrakt över kommande två säsonger.
Sv: Silly Season
Framnäs: Man kan definitivt argumentera för att Karlberg är den målskytten, skottet är ju hans styrka vilket dom underliggande siffrorna säger med. Sen har vi inte värvat klart ännu så fattar inte vad du klagar över nu. Vi får vänta till hinken är klar.
Jag trodde ju också på det här pratet, som sagt. Litade på Hinken och hans förmåga med nordamerikaner... Därför man blir rätt uppgiven när tillskotten vi får inte alls rimmar med beskrivningarna.
Calder Cup är väl över redan så då hade han ingen på kroken där heller, det borde någon media ha kunnat luskat fram i så fall. Jag misstänker att Hinken är nöjd med sina nödlösningar, tyvärr.