Sv: Silly Season
Robin Ztorken L: jag tycker ändå att backsidan känns jävligt bra förutom #51 som antingen måste upp 250% eller ställa sin lönepost till förfogande.

I övrigt är defensiven kanon. Men det kommer inte räcka till avancemang om inte forwards av klass kommer in.