NuMo: Förstår inte varför inte Hinken värvade Dzhaniyev. Förutspår att han kommer ha lekstuga på samma sätt Diaco. Tror det hade kunnat bli en ny Riley Woods.
Inlägg: 3039339
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Bad_Brett:
Hade en lyckosäsong förra säsongen och lyckades levererade mycket poäng.
Har väl inte gjort större väsen av sig tidigare säsongee
Hade Hinken valt honom hade han fått mycket skit här inne.
Många här inne har mycket större förväntningar på soetsen som skall in...?
Hade en lyckosäsong förra säsongen och lyckades levererade mycket poäng.
Har väl inte gjort större väsen av sig tidigare säsongee
Hade Hinken valt honom hade han fått mycket skit här inne.
Många här inne har mycket större förväntningar på soetsen som skall in...?
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Diaco var grym. I alla fall tills de mötte SSK då han var en no show ungefär som Kelleher mot BIK.
Trot vi kommer satsa mycket mer på spelvändningar nu när vi har backar med spelsinne och rappare skridskoåkning så en sådan där hade kunnat vara intressant.
Trot vi kommer satsa mycket mer på spelvändningar nu när vi har backar med spelsinne och rappare skridskoåkning så en sådan där hade kunnat vara intressant.
+ 1