1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507960 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039339

Sv: Silly Season
NuMo: Förstår inte varför inte Hinken värvade Dzhaniyev. Förutspår att han kommer ha lekstuga på samma sätt Diaco. Tror det hade kunnat bli en ny Riley Woods.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Bad_Brett:
Hade en lyckosäsong förra säsongen och lyckades levererade mycket poäng.
Har väl inte gjort större väsen av sig tidigare säsongee

Hade Hinken valt honom hade han fått mycket skit här inne.
Många här inne har mycket större förväntningar på soetsen som skall in...?

Sv: Silly Season
Bad_Brett: Diaco var grym. I alla fall tills de mötte SSK då han var en no show ungefär som Kelleher mot BIK.
Trot vi kommer satsa mycket mer på spelvändningar nu när vi har backar med spelsinne och rappare skridskoåkning så en sådan där hade kunnat vara intressant.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB