1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507960 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039367

Sv: Silly Season
Det är alltså bara jag här nu på en fredag kväll..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Costanza:

Jag tror så här nu.. svaren på våra spetsvärvningar får vi vänta ett tag på. Och det ger positiva vibbar....

Finalen är spelad i ECHL och direkt efter den presenterades det värvningar typ Fizer

AHL finalen är också färdigspelad och ganska snabbt efter den presenterades Gunler och Fhiilips för SHL lag.

Jag tror att Hinkens 2 sista värvningar kommer presenteras om max 2 veckor.
För nu 31 Juni får AHL spelarna besked från NHL hur deras kommande säsong kommer att se ut..

Jag tror att Hinken har klart med 2 starka namn som bara vill vänta på ert besked om dom kommer få någon chans att spela till sig ett kontrakt i NHL.

Om det inte blir ett positivt besked där så kommer dom direkt.
Typ som Woods och Dickinson.

Vid det här läget är nog SHL lagen klara med sina trupper också

Sv: Silly Season
Costanza: Ikväll ska Leif bli full har han tänkt, och kanske lite otrevlig också.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB