BurkLeffe: Jag som känner JonteD skulle säga att ni skulle bli polare direkt. Samma galenskap men fina grabbar. Det är en jättetrevlig Timrå-gubbe. Generös och jag känner att jag måste betala igen en dag :-)
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)