+ 1
Inlägg: 3039446
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Tänk om det varit tvärtom, och du hade sagt: DIN SVARTA JÄVLA BABIAN!!!
Då hade det varit tvärtom, och vi hade aldrig pratat om det här
Då hade det varit tvärtom, och vi hade aldrig pratat om det här
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Vi som aldrig blev nånting har ändå köttat mot många av dem som var större och starkare.
Låter fotboll således.
Mötte själv något Härnösandslag där de hade en stor stjärna på mittfältet. Kommer inte ihåg namnet på honom. Men även om jag var ganska bra så hade jag ingen chans mot honom i närkamperna. I en luftduell där jag gick upp med all kraft, mitt på plan, så verkade han gå in dubbelt så hårt och satte åt så hårt att jag bara föll ner platt som en tom ballong. Jag hade inte en gnutta luft kvar i lungorna.
Han var otroligt blek i hyn och hade blont hår vita ögonbryn och ögonfransar, Nästan himmelsljusblå ögon.
Nu sade jag något som jag aldrig hade uttryckt förr. jag sade högt. Jävla viting!
Han blev jättearg. Det var ungefär som jag hade sagt något rasistiskt.