Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:

Det är riktigt skönt med idrott där det är full kraft i det fysiska spelet, Älskade det när jag spelade själv.

Och släppte på regält när jag var domare..
Spela på.. fanns ofta i min kommunikation.
Mycket enkkare att bedömma när spelarna går över gränsen då...