Ja, hela scenariot hade verkligen varit helt tvärtom. Men jag har aldrig någonsin haft en rasistisk känsla i mitt liv så det var inte det som bubblade upp. Jag blev förvånad själv. Jag hade tur att det var en riktigt vit en.
Men just det du säger har jag reflekterat över flera gånger.
+ 1
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Ja, hela scenariot hade verkligen varit helt tvärtom. Men jag har aldrig någonsin haft en rasistisk känsla i mitt liv så det var inte det som bubblade upp. Jag blev förvånad själv. Jag hade tur att det var en riktigt vit en.
Men just det du säger har jag reflekterat över flera gånger.