1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507970 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039456

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Äh, det var lite som att gå till ett kebabhak 02:15 och en trevlig storvuxen Domsjö-tuffing säger "Men hej där, George!" innan han sopar på och sänker två snubbar utanför kebabhaket.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:

Vet inte hur jag skall reagera på det.

Låter som att du hade en kompis som man kan ifrågasätta.

Jag hade själv några kompisar som man verkligen kunde "ifrågasätta".

De älskade att utnyttja sin fysiska storlek och aggressiva attityd när det var nightclub. Såklart så gjorde de allvar av det emellanåt, om sanningen skall fram så var det det de ville.

Efter en liten provokativ konfrontation som jag tyckte var obehaglig, så råkade jag nämna det för en av dem.

Hua! det var obehagligt. Jag försökte avvärja konsekvenserna och det tog mycket energi för att få dem att slutligen glömma det.

De fick inte utlopp för sin energi, jag var helt slut efteråt.

Idioten som provocerade mig är lyckligt ovetande.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Och du säger: Passa dig, jag har svart bälte i pingis!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB