+ 1
Inlägg: 3039590
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Nu missar du hela målet Caderoth är ingen poängspelare utan en hårt arbetande ledare på isen.
Man kan jämföra honom rätt mycket med Per Svartvadet i spelstil, tung, oöm och spelar för laget.
Dock har han inte lika stor uppsida offensivt som Per men däremot är han betydligt starkare defensivt.
Caderoth bör vara given som 3e center alternativt höger ytter om Ejk centrar, skulle stjärnorna stå rätt är det nog ingen otänkbarhet att Caderoth kan hamna i 2a, men den platsen är nog vigd åt Sundström initialt.
Man kan jämföra honom rätt mycket med Per Svartvadet i spelstil, tung, oöm och spelar för laget.
Dock har han inte lika stor uppsida offensivt som Per men däremot är han betydligt starkare defensivt.
Caderoth bör vara given som 3e center alternativt höger ytter om Ejk centrar, skulle stjärnorna stå rätt är det nog ingen otänkbarhet att Caderoth kan hamna i 2a, men den platsen är nog vigd åt Sundström initialt.
De som antyder att han skulle kunna centra en tredje- eller rent av en andrakedja är rediga träskallar.
Om Caderoth tar en ordinarie plats, så bör det rimligen innebär att Bjerselius hamnar på bänken.
Bortsett från att han säkerligen inte kostar alltför mycket, kan Caderoth vara Hinkens mest idiotiska värvning hittills.