1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508038 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039590

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: 1 mål 39 matcher i ECHL. Hade vi inte redan haft Bjerselius hade jag kunna köpa värvningen.

De som antyder att han skulle kunna centra en tredje- eller rent av en andrakedja är rediga träskallar.

Om Caderoth tar en ordinarie plats, så bör det rimligen innebär att Bjerselius hamnar på bänken.

Bortsett från att han säkerligen inte kostar alltför mycket, kan Caderoth vara Hinkens mest idiotiska värvning hittills.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Nu missar du hela målet Caderoth är ingen poängspelare utan en hårt arbetande ledare på isen.
Man kan jämföra honom rätt mycket med Per Svartvadet i spelstil, tung, oöm och spelar för laget.
Dock har han inte lika stor uppsida offensivt som Per men däremot är han betydligt starkare defensivt.

Caderoth bör vara given som 3e center alternativt höger ytter om Ejk centrar, skulle stjärnorna stå rätt är det nog ingen otänkbarhet att Caderoth kan hamna i 2a, men den platsen är nog vigd åt Sundström initialt.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB