Sv: Årets plantsäsong är här
Icing-Ove: Äh, A-laget diskuterar? ju powerplay-spel. Vore det inte bättre om man övade på det rent praktiskt också (ja alltså inte diskuterandet) ? Eller det kanske är att fuska, vad vet jag...