Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trodde jag skulle ha missat något när jag inte varit inloggad sedan tretiden igår eftermiddag, men det hade jag visst inte. Är det stiltje både på hockeyfronten och i folks privatliv, eller?