Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: ...så meddelar jag det på det här viset. Från och med december månad kommer man (enligt mail från kansliet) kunna boka plats i nya arenan utan den där extra tusenlappen i "förtursavgift".