Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: tyvärr så säger jag ja på det. Det finns folk fortfarande som går på dom sk "Nigeria breven"

Hej på ett tag nu blir det Bowling och öl i Vemdalens pulserande uteliv ;-)