Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Enligt den information som jag fick tidigare (och som jag har för mig att jag mailade över) så gick det ju tydligen bara att välja sektion, ja om man nu inte lyxade till och betalade den där extra tusenlappen.