Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Portello:

Själv är jag otroligt sugen på den där oöppnade whiskyflaskan som står i skåpet. Synd att man har beredskap och måste hålla sig nykter. Men på måndag morgon går jag av, blir nog en liten måndagswhisky för att fira.