Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Det är väl en sån där överraskning man får när man ska hämta ut biljetterna, antar jag. Tänk vad häpna de ska bli när biljetterna ökat i pris från 200 kr till 1200 kr.

Fast sånt där talar vi givetvis inte högt om.