Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: Så skulle jag vilja rekommendera ett tv-program.
Kl 17 på SVT2 visas Passion, puckar och pyramider ett program om World Championship div 3 (eller D-VM om man så vill) i Ishockey. Såna giganter som Armenien och Mexiko spelade i detta VM förra året.