Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... så har jag några små frågor till er som tittar på juniorhockeyn... Vad skulle ni säga om följande spelare, hur bra kan de (realistiskt nu då) bli?

Thomas Enström?

Magnus Svanberg?

Johan Nilsson?

Andreas Molinder?