Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Själv tycker jag att det är fjantigt att inte ha klara regler. Fast när det står "Ranka elitseriespelare" så ska man tydligen automatiskt förstå att det är de som spelar i elitserien i år som de menar.

Tony Schälin...