Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Frisco:

Räknar man in tiden det tar att ta sig till Gideå samt tiden på Arlandaexpressen så är flyget inte så överlägset längre. Man får väl räkna med nästan tre timmar innan man är inne vid CityTerminalen. De två timmarna extra kan man motivera om man kan arbeta under tiden.