Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander:

Närå, jag har inte blivit full. Ej heller fått sponsringen indragen. Däremot har jag tittat på På spåret samt badat med min nya kamrat (se bild längst ner till vänster i länken).