Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:

Jag ska se till att visa tydligare att jag sett dig nästa gång jag ser dig. Men du var inte i Scandinavium, va? Jag vet med bestämdhet att den enda HS:are jag såg där var Martin. Inte en enda Frölundait...