Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Nepp, jag vet med bestämdhet att jag inte var i Scandinavium. Jag satt och såg på en Tommy Åström som femtielva gånger i första perioden sade "Men nu kommer väl Frölunda igång snart..."