Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Några av de Frölundaiter som härjar här på HS, gör sammalunda från platserna vid sektion O, i Scandikvavium. Ja, något att känna till vid ett senare besök här nere, kanske...