knaskamilla: Jo, men folket är väl utspridda, helt enkelt. Jag brukar i regel möta upp en handfull HSare vid sektion O, i vilket fall. Dragan vet jag sitter på annat håll. Sannes har jag inte en aning var hon håller hus. Men hon brukar å andra sidan möta upp oss i TIK031 före match, så hon får ju plus i kanten ändå.