Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander:

Smart. Man kanske ska bli en svartabörshaj så löser det sig av sig självt? Jag tänkte annars att man skulle försöka klura ut hur de gör, men det är kanske enklare att bara bli en.