Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eftersom Danne är för blyg för att fråga så undrar jag: Någon som vet varför det ännu inte går att köpa förköp till matchen MoDo-Frölunda på Ticnet?
Någon genialisk tanke från kansliet?