Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Härrrrligt. Enligt M_ultra ska MoDo visst spela mot Timrå den 11/24. Kan bli intressant. (Och så har åffisjella fått sig en ny användare, vilket toppennamn hon valt!)