Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
The Fat Bastard: När jag ser bilden i den där bannern kommer jag konstigt nog att tänka på Roffe Bengtssons "Jak er ert nye svensklereret. Vad er det som kruper fort som inkentinken"