Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Huge:

Tyvärr kommer jag inte ihåg hela sketchen, dit vi dragit den nu är väl ungefär så långt som jag kommer ihåg. Men kanske någon kan googla fram hela sketchen.