Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Måste dela med mig av en hemsk upplevelse. Jag såg just filmen The Transporter 2, förmodligen den sämsta filmen i mannaminne, pinsamt överdriven action där petitesser som logik och fysiska lagar inte är några hinder för huvudrollsinnehavarens fantastiska framfart i filmen. Lyckligtvis var filmaset föredömligt kort.