Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Äntligen är man tillbaka i "civilisationen" igen, efter att min dator kraschat i fredags. Antar att det var kombinationen Brinkenstjärna + Natacha Peyre + TNT som orsakade att datorn beslutade sig för att sluta fungera.