Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Hallin tar snart ut Stana. Förresten kommer det att bli kul efter jul: -Timrå ligger under med ett mål, 1 minut kvar och Kenta har tagit ut båda målvakterna.