Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Frisco:

Ingen är förvånad. Jag undrar vem som berättat denna "verklighet" för dem. Självupplevd är den då sannerligen inte. Så pass mycket stake är det inte i grabbarna.