Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: "-Jag har sagt till mina överordnande att jag vill ha en ny utmaning och att jag gärna tar en tjänst inom Modos nya arena-bolag."
Blir det Hedin som kommer att sköta popcornmaskinen, tro?

Hur skulle förresten Hermansson funka som sportchef?