Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Som ivrig påhejjare av applicerande av konsekventvinkeln på allt här i livet förstår jag att det inte finns någon mening att söka i dessa resonemang. Eller vad säger du, ålderman?