Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Portello: Det är i och för sig kul att se lag som man inte brukar se i vanliga fall, men det är konstigt att svenska tv-kanaler fortfarande är i stort sett ointresserade av JVM, om det ju inte råkar spelas på hemmaplan.