Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sitter och ser på Luleå - Linköping, cykloperna i Coop buar åt allt. De skriker om domarskandal och annat mindre smickrande. Märkligt, de påstår ju att de aldrig gör sånt. Det är ju bara vi i Kempis som håller på med sånt.