Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: De enda som jag sett slagits i Kempis är Luleåsupportrarna. De leder den ligan snäppet före Brynässupportrarna? i förra matchen i Kempis som sprang runt hela hallen och skrek HATA MODO.