Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så är vi numera 11 lag i Hockeysnackligan på X11. Ett lag fullt med religiös spirit har anslutit till ligan. Man skulle kunna kalla laget för Krigarna i själen men det heter nåt annat. Vem ska jag tro på?