Frisco: Hela landet verkar vitt såhär i årskiftestider. Även ett vanligtvis grönskimrande Götebortg som väl på sin höjd törs be om lite frost så här års skimrar vitt. Fyrverkerierna nere vid Operan i full gång. Riktigt vackert, även om jag hyser en viss skepsis åt denna företeelse.