Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Sannes:

Eurosport eftersänder tävlingen. Iofs så har jag i proncip alla norska "större" kanaler, men frågan är väl om det inte blir något helt annat. Nyårsdagens backhoppning har inte varit sig likt sedan Plex slutade kommentera den.