Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Verkar som att Vinnerborg har utmärkt sig även i JVM, i varje fall enligt en bloggares kommentarer om hans insats under matchen mellan Kanada och USA:

"Ahh, it's VINNERBORG, the evil Swede robot!!!"

"This ref sucks!! Vinnerborg should not do any further games."