Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ!!!!!!!!!!!
KAAAAAAAAAAAAAANSKEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Äh, jag kände bara för att vara lite solidarisk med övriga gästböcker.