Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Imorgon kommer Kempehallen att invaderas av 120 lulingar endast iklädda halsduk, eller något sånt.

Han senapskletarn föredrar väl att åka till Gävle, antar jag.